ads

Wednesday 24 October 2012

New iPad Mini & iPad 4th generation



        New iPad Mini & iPad 4th generation

Marti , Apple a prezentat ,iPad mini , o varianta mai mica a tabletei iPad si a 4-a generatie a iPad standard.
Ecranul IPS vine cu o rezolutie de 2048x1536 pixeli dar si un nou procesor Apple A6X ,procesor ce are un nucleu grafic inbunatatit a platformei A6 care a fost lansata si pe iPhone 5 .
Noul iPad vine cu noul conector Lightning , un nou procesor de imagine , o noua camera frontala cu o rezolutie de 720 p ,Wi-Fi 802.11 a/b/g/n cu o performanta dubla si permite o autonomie mult mai mare de cca 9 - 10 ore . Pretul se pare ca este identic cu cel al generatiei anterioare , deci incepand de la 2300 de lei pentru o versiune de 16 gb adica aproximativ 500 de euro .
iPad 4th generation a lasat acelasi Micro SIM nu a facut trecerea la Nano SIM .


Vedeta serii a fost noul iPad Mini ....
Acesta are o grosime de 7,2 mm , greutate 308 grame , Wi-Fi a/b/g/n , memorie incepand de la 16 gb ,camera frontala de 720p , camera principala de 5 MP , baterie ce promite autonomie de pana la 10 ore ....si optional moduluil radio pentru 3g si 4g.
Pretul acestui device va incepe de la 250 euro in cazul versiunii de 16 gb & Wi-Fi .
Ele vor fi disponibile pe piata externa din 2 noiembrie ....insa in Romania nu se stie inca data in care acestea vor fi presente pe piata ....din moment ce nici iPhone 5 nu este prezent .


Monday 22 October 2012

ROMANIA - 6.250 euro pe km


          Se anunta "ninsori" cu milioane de euro 

Anul acesta in Romania kilometrul de deszapezire va costa de cinci ori mai scump decat in Finlanda . Probabil da, " e normal " :) avem sute de km de autoastrada , defapt ce sute ....miii de km chiar :)


Anul acesta CNADNR  a rezervat  un buget de 100 de milioane de euro pentru deszapeziri , cu 40 % mai mare decat in sezonul 2011-2012 .
Pe intalesul tuturor aceasa inseamna ca pentru un kilometru de drum deszapezit noi cetatenii vom platii 6.250 de euro . Asadar in Romania conform CNADNR se pare ca avem cca 16.000 de km de drumuri nationale si autostrazi .
Finlanda  are 78.000 de km de drumuri nationale si autostrazi adica de aproape 5 ori mai mult decat Romania :)) Finlanda plateste cca 1000 de euro pe kilometru iar la un mic calcul arata ca pretul este de 5 ori mai mic ca la noi ...defapt chiar de 6 ori.
Deci sa facem o scurta recapitulare :) , practic Romania plateste comaniilor de dezapezire , conduse de baietii destepti  6.250 de euro pe km . Practic Romania plateste contravaloarea unei Dacii Logan fara dotari :) la fiecare kilometru dezapezit .
O Dacia Logan x 16.000 de km .....16 mii de Dacia Logan . :)

Mai jos avem sumele platite de unele tari din UE pentru deszapezire

ROMANIA - 6.250 euro pe km

NORVEGIA - 4000 euro pe km 

SUEDIA - 1.400 euro pe km 

ISLANDA - 1.200 euro pe km 

FINLANDA - 1000 euro pe km . 

Si inca odata ma simt nevoit sa folosesc zicala ....."ca la noi ...la nimeni ".

Astept comentarile voastre la sectiunea de comenturi .


Saturday 20 October 2012

Proud Europe



Chiar daca e criza Europa are in continuare cele mai prospere orase din lume .


Chiar daca Europa se confrunta cu ceea mai mare criza financiara de la formarea UE , totusi Europa se poate mandrii avand in continuare in top cele mai prospere orase din lume .

Pragul Natiunilor Unite a intocmit un top cu cele mai prospere 25 de orase ale, lumii dintre care 19 aflanduse in Europa iar 9 dintre ele folosesc moneda euro oficiala . 
Pe locul 1 se afla Viena , oras care a trecut prin foarte multe perioade dificile de-a lungul crizei un loc preferat de emigranti care cautau cu disperare un loc de munca pentru ei si familile lor . 
De ce orasele europene sunt printre cele mai prospere ????? Ei bine raspunsul e foarte simplu , Felul in care se masoara prosperitatea unui oras . Indicele folosit are in vedere 5 mari dimensiuni : productivitate , calitatea vietii, egalitatea si incliuziunea sociala, dezvoltarea infrastructurii si sustenabilitatea mediului inconjurator .
 Orasele europene investesc sume impresionate in infrastructura iar acest lucru se reflecta perfect in calitatea drumurilor , cailor ferate si mijloacelor de transport in comun , printre cele mai bune din lume .

Clasamentul celor mai prospere orase din lume : 

1 VIENA 




2 NEW YORK

  

3 TORONTO





4 LONDRA



5 STOCKHOLM



6 HELSINKI 



7 DUBLIN 



8 OSLO 



9 PARIS


10 TOKYO 



11 MELBOURNE



12 AUCKLAND



13 AMSTERDAM 


14 ZURICH


15 COPENHAGA



16 BRUXELLES





17 BARCELONA  




18 MILANO



19 VARSOVIA



20 LISABONA 



21 BUDAPESTA 



22 ATENA 



23 PRAGA 


 24 SEUL



25 MOSCOVA

Si acum intrebarea vine firesc :)  . De ce in primele 25 de orase nu avem nici un oras din "mandra tara Romania " ?? :) Probabil la aceasta  intrebare ar trebui sa ne raspunda guvernatii nostri , care au stat la putere timp de 22 de anisori . 


Friday 19 October 2012

NOKIA LOST



         Nokia se indreapta usor spre faliment 


Nokia inregistreaza pierdere dupa pierdere . Finlandezii se pare ca au inregistrat pierderi de 1 miliard de euro in trimestrul al treilea .Se pare ca acestia au luato pe o panta descendenta din care nu reusesc sa mai iasa , acesta fiind al saselea trimestru in care sunt pe minus.
Pierderile nete ajung la cca 969 de milioane de euro pentru al treilea trimestru, fata de cele doar 88 de milioane inregistrate anul trecut in aceiasi perioada .
Si vanzarile Nokia Lumia nu mai merg bine inregistranduse doar 2,9 milioane de smartphone-nuri fata de anul trecut unde acestea erau de 4 milioane de unitati .


Finlandezii spera totusi sa opreasca pierderile , dupa ce pe piata va aparea noua generatie de Lumia cu Windows Phone 8 cu incarcare wirelles .


Thursday 18 October 2012

Vrei 1 Milion de dolari ??



    Cum e sa primesti 1 milion de dolari cadou ?

Ei bine probabil toti ne-am dorii acest lucru, dar ne-am gandii logic , cine ar fi atat de generos incat sa ne faca o astfel de "donatie".
Ei bine se pare ca exista si astfel de oameni . Un milionar din Qatar face astfel de cadouri pe care le filmeaza si le posteaza pe youtube . Toata lumea se intreaba daca toata povestea este reala s-au este doar un falsor .
Abdel Wassim a facut cadou in urma cu ceva timp unei batrane cersetoare din Romania frumoasa suna de 1 milion de dolari .


Videoclipurile urcate de om pe youtube l-au facut faimos pe barbat . A aparut un articol in decurand in LeMonde in care toata lumea cereau cu disperare ajutor financiar de la acesta  .


Mai jos puteti vedea dovata cum cersetoarea din Romania primeste 1 MILION DE DOLARI .



Nu prea se stiu multe lucruri despre acest bogatas dar compania care a filmat aceste clipuri spune ca bogatasul doreste sa-si daruiasca averea persoanelor care au nevoie cu adevarat de ea si sunt foarte saraci .


In clipul de mai jos putem vedea cum doi tineri francezi primesc cadou un Lamborghini.





Mai jos vedem cu acesta cumpara arunca mai multe iPhone 5 la gunoi , spunand ca nu intalege cum lumea poate cheltuii atatia banii pe un lucru atat de mic si nu pot dona 2 euro persoanelor sarace .


Ramane sa credem s-au sa nu credem ?? Ei bine astept comenturile voastre la sectiunea de comenturi .


Wednesday 17 October 2012

Barbatii fug de blondine :)



Barbatii prefera un gen de femeie dar cand vine vorba de casatorie, acestia aleg alt gen de femeie :)



Barbati prefera blondele cand vine vorba de distractie , pentru ca sunt sexy si foarte amuzante , dar totusi se pare ca atunci cand vine vorba de casatorie acestia aleg brunetele pentru ca brunetele sunt cu picioarele pe pamant si mai de incredere .
Conform Daily Mail 36 % prefera blondele pentru ca sunt sexy iar 31 % orefera brunetele .
Totusi in momentul in care vine vorba de lucruri serioase, barbatii fug la brunete , 53 % au incredere in brunete ,pe cand 47 % in blonde .


Brunetele sunt preferate si ca sotii si ca mame , 51 % fata de 49 % voturi acumulate de blonde .
Realizatorul sondajului Andrew Collinge este foarte dezamagit ca barbatii inca mai au conceptii despre culoarea parului intr-o perioada in care femeile se pot vopsi cum doresc ele fara ca aceeasta sa le influenteze personalitatea .

Galaxy S3 si iPhone 5 intalnesc blenderul electric

Ce se intampla in momentul in care Galaxy S3 si iPhone 5 intalnesc blenderul electric 

Cei de la BlendTec am facut un experiment cu doua dintre cele mai ravnite modele de smartphone ale momentului iPhone 5 si Galaxy S3 .Acestia au incercat sa afle care dintre cele doua modele pot rezista in bataia lamelor ascutite dintr-un blender foarte puternic .....s-au care cedeaza primul.


La testul de rezistenta la cazaturi se pare ca iPhone 5 se descurca mult mai bine decat Galaxy S3 , dar in testul care urmeaza rezultatul va fi usor diferit .





Galaxy S 3 se pare ca in blender rezista mai mult , datorita greutatii reduse si a plasticului acestuia in timp ce Iphone 5 este transforma efectiv instantaneu  intr-un nor de praf toxic .


Tuesday 16 October 2012

Airbag pentru biciclisti



     A fost inventat airbagul pentru biciclisti 

O comapanie suedeza a scos pe piata un echipament de protectie a capului si a gatului pentru biciclisti care functioneaza ca un airbag . Acesta se umfla atunci cand cel care il poarta este in pericol sa cada .
Produsul se poate achizitiona la pretul de 460 de euro . Acesta a fost lansat dupa o cercetare de peste sase ani in domeniul ciclismului .




Mai jos puteti vedea testul video .


Monday 15 October 2012

Google Street View UPDATE



Google lucreaza la cel mai mare update din istoria Street View




Cei de la google lucreaza la cel mai mare update din istoria Streed View . Acesta va cuprinde imagini pentru mai bine de 418.000 km de drumuri din intreaga lume .
Printre zonele care vor acoperii acesti km se numara Statele Unite, Marea Britanie, Italia Suedia ,Franta, .
Cei de la google mai lucreaza si la extinderea galeriilor speciale si in alte tari , precum Japonia ,Spania si Africa de Sud .
Utilizatorii de rand pot vizualiza locuri faimoase ,rezervati naturale , parcuri , statiuni si multe altele .
La ora actuala Google Maps, detine suprematia in materie de harti fiind singurul gigant care furnizeaza acest serviciu in dauna celor de la Apple care au esuat cu noul lor servicu de maps .




Felix Baumgartner a intrat in istorie



        Felix Baumgartner a intrat in istorie 

Australianul a depasit viteza sunetului si a stabilit doua recorduri mondiale . Duminica in jurul orei 21.08 acesta a sarit de la aproximativ 39.000 metri deasupra statului New Mexico,a depasit viteza sunetului , stabilind un record mondial .


Felix Baumgartner a avut in timpul coborarii o viteza de 1.342,8 de kilometri pe ora depasind astfel viteza sunetului , care este de 1.227,6 kilometri pe ora . El se poate mandrii ca fiind prima persoana din lume care depaseste viteza sunetului , fara a se afla intr-un avion .



Felix a urcat in stratosfera intr-o capsula presurizata ,trasa de un balon urias cu heliu , dupa care a fost in cadere libera timp de peste patru minute .
El a doborat recordul saltului cu parasuta in cadere libera detinut in 1960 de un fost colonel in aviatia americana ,Joe Kittinger.
Momentele de dupa saritura au fost critice . Pozitia corpului sau a avut un rol crucial , pentru a-i permite acestuia sa respire . Daca ar fi cazut si s-ar fi rotit prea repede ,Felix ar fi putut sa sufere probleme la ochi , creier si sistemului cardiovascular .
Coborarea australianului a durat 9 minute si 3 secunde , din care 4 minute si 19 secunde in cadere libera , inainte de deschiderea parasutei .




Saturday 13 October 2012

Miracolul din Anzi




          40 de ani de la accidentul din Anzi

Astazi se implinesc 40 de ani de la cumplitul accident din Anzi, accident in urma caruia si-au pierdut viata 29 de persoane .
Pe 13 octombrie 1972, la ora 15:35 , un avion Fairchild FH-227 cu turbopropulsor,al fortelor armate din Uruguay ,s-a prabusit in Anzi , la granita dintre Chile si Argentina .
La bordul aeronavei se aflau 45 de persoane ,dintre care 5 erau membri ai echipajului . Restul de 40 erau componenti ai echipei de rugby Christian Rugby Football CLub si cativa membri ai famililor jucatorilor .
In catastrofa din Anzi si-au pierdut viata 29 de pasageri , doar 16 reusind sa supravietuiasca .

Roberto Canessa se afla in acel avion ,avea 19 ani era student la mecidina .Astazi medicul marturiseste ca nu va uita niciodata prin ce a trecut alaturi de colegi lui .
El isi aduce aminte , cu lux de amanunte , intreaga poveste .

" Au fost momente de groaza ,prabusirea si apoi alunecarea de peste 5 kilometri . Au trecut 40 de ani de atunci dar parca s-a petrecut ieri . A fost un cosmar pe care am vrut sa-l uit cat mai repede, dar dupa cativa ani mi-am dat seama ca este imposibil si ca nu voi uita niciodata . Eram toti tineri rugbysti de 18-19 ani ne indreptam spre Santiago pentru un meci amical."
"Am plecat din Montevideo si am innoptat la Mendoza , de unde am facut aprovizionarea. In dupa-amiaza de 13 octombrie ne indreptam spre Santiago , dar mai multe rafale de vant au incetinit inaintarea avionului , iar la comunicarea cu turnul de control s-a raportat ca ne aflam la Curico dar noi eram la Planchon."



"Atunci cand ne-am dat seama ca ne prabusim a fost groaznic , avionul s-a izbit de munti si s-a prabusit de la peste 4000 de metrii .Intre noapte si zi era o diferenta foarte mare de temperatura .Cinci prieteni an murit la primul impact , iar 12 oameni au murit pe parcursul celor cinci kilometri in care aeronava s-a dus la vale .Am incercat sa cerem ajutor ,am urcat pe creasta, insa acolo era si mai frig .Soarele apunea dupa doar cateva ore din cauza unei creste din fata noastra ,asa ca, la noi , era noapte in timp ce de partea cealalta era zi ''

"Dupa prabusire am fost increzatori si speram mereu sa vedem cum va venii cineva si ne va salva .Am auzit un avion si am crezut ca va fi sfarsitul iadului ,dar cei din avion nu ne-au observat. Ne aflam la 5000 de metrii altitudine ,fara haine ,fara mancare,fara nimic . Nici nu va imaginati cat de frig paote sa fie uneori "




Medicul rememoreaza clipele prin care supravietuitorii au aflat de incetarea operatiunilor de cautare :

"Am lipit firele de la un aparat desprins din bord si ascultam la radio cum misiunile de cautare esuau rand pe rand ,apoi am primit o lovitura grea : s-a renuntat la cautari. In acel moment am crezut ca totul se va termina . Atunci am luat decizia ca o parte din noi trebuie sa se desprinda de grup si sa caute coada avionului , acolo unde se aflau proviziile. Fiecare zi in care esuam ne demoraliza ''

" In prima saptamana ne-am hranit cu gem ,alune biscuiti, si am baut cateva sticle de brandy pe care le luasem din Mendoza ,pe care le-am gasit prin bagajele care au scapat intregi. Dupa ce am terminat toate proviziile am mancat coaja si crengi de copac si luasem cate o gura de zapada ."

"La 17 zile dupa prabusire s-a intamplat ceva groaznic ,care ne-a doborat din punct de vedere psihic si asa eram foarte afectati . O avalansa puternica a maturat practic valea si incare ne aflam si a acoperit resturile fuselajului ,iar zapada a patruns prin zidul improvizat din spatele fuselajului si i-a acoperit pe supravietuitori"

"Dupa alte cateva zile , cand toate proviziile se epuizasera am avut o discutie socanta pentru zilele noastre : Aveam de ales intre a manca din prietenii nostri decedati sau a murii langa ei . Am ales sa traim si singura solutie era sa mancam din trupurile celor care murisera . Nu aveam alta solutie. Credeti-ma ca daca astazi as fi pus in postura de a lua o astfel de decizie as proceda la fel , ba chiar mai devreme de cat am facut-o acum 40 de ani "



" Doi dintre noi au coborat foarte mult pe munte in cautare de ajutoare si intr-o buna zi de Craciun dupa 5 zile de mers , un fermier i-a gasit erau aproape morti sleiti de puteri. Parea un cosmar care in sfarsit se terminase. Am reusit sa supravietui 72 de zile ......da 72 de zile , imi pierdusem speranta ca imi voi revedea vreodata familia. Nu va pot descrie ce a insemnat pentru noi sa vedem elicopterele care ne-au salvat . Am inceput sa plangem si ne strangeam unul pe altul in brate ."


Povestea accidentului din Anzi a fost ecranizata din doua pelicule ,prima in anul 1976 si cealalta in anul 1993.
Nando Parrado , un alt supravietuitor , ascris cartea " Miracolul din Anzi"

O echipa compusa din zece oameni reprezentand "Anden Rescue Corps" ,SAR si Uruguai Air Force a urcat , pe 18 ianuarie 1973 , la locul accidentului . A fost tinuta o slujba de pomenire , si au fost inhumate resturile celor decedati . De asemenea , a fost ridicata o cruce care poate fi vazuta si astazi acolo.